dhmtbk.dk

Dansk Hardcore Mountainbike Klub

så kom min dhs mono og curnutt f1-xtd

så kom min dhs mono og curnutt f1-xtd

Postby MiNi BENDER » 07 Oct 2005, 00:04

Denne bike skal være total bling bling så kom med forslag til dele til cyklen pris ligemeget bare det har bling bling værdi hehe
(skal også være noget der kør godt, og ik for høj vægt )
vilken nav er bedst chris king eller hedley eller er der noget der er bedre ?
hvilken rims er bedst
kom med nogen forslag
jeg har ind til nu skaffet

dhs mono ramme
curnutt bag dæmper med ti spring
curnutt f1-xtd gaffel
kæde rudolf guld kæde 24 karat

HJÆLP MIG KAN IKKE FINDE UD HVAD DER SKAL PÅ [;)][;)][;)]
MiNi BENDER

Postby Phantasma » 07 Oct 2005, 00:06

nå nå da.... man kan nok da...
Phantasma

Postby MiNi BENDER » 07 Oct 2005, 00:11

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Phantasma</i>

nå nå da.... man kan nok da...
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
hehe ingen ser den før den kan køre men kan sige den er super nice[:D][:D][:D]
MiNi BENDER

Postby claus » 07 Oct 2005, 00:16

Kan du ikke lige skrive hvad du gerne vil sætte den op som (race eller Freeride[B)] )
Jeg ville helt klart gå efter Hadley nav, de kører og holder efter min mening meget bedre end CK.

Claus
claus
Site Admin

Postby Kim » 07 Oct 2005, 00:16

Kommer den ud at køre [:D] vi vil se dig i skoven mini B.
Kim

Postby MiNi BENDER » 07 Oct 2005, 00:18

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by claus</i>

Kan du ikke lige skrive hvad du gerne vil sætte den op som (race eller Freeride[B)] )
Jeg ville helt klart gå efter Hadley nav, de kører og holder efter min mening meget bedre end CK.

Claus
race race race [:D][:D][:D]
MiNi BENDER

Postby MiNi BENDER » 07 Oct 2005, 00:25

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Kim</i>

rolig nu kim skal vise dig i skoven når den er færdig men der går nok 1-2 mdr. før den er ude at køre skal jo også lidt cash til[:D][:D][:D]
MiNi BENDER

Postby seismic » 07 Oct 2005, 01:06

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by MiNi BENDER</i>

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Kim</i>

rolig nu kim skal vise dig i skoven når den er færdig men der går nok 1-2 mdr. før den er ude at køre skal jo ogs
seismic

Postby seismic » 07 Oct 2005, 01:09

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by seismic</i>

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by MiNi BENDER</i>

rolig nu kim skal vise dig i skoven når den er færdig men der går nok 1-2 mdr. før den er ude at køre skal jo ogs
seismic

Postby MiNi BENDER » 07 Oct 2005, 01:13

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by seismic</i>

MiNi BENDER

Postby Swipez » 07 Oct 2005, 02:00

Bremser: Ville nok smække Hope M4 bremser på den og så helst med de forstærket skiver..! Det ser fandeme gejl ud.

Hjulsæt/fælge: Dee Max fælge/hjulsæt og så Maxxis High Roller, intet større end 2.5 og husk 30/35 psi ;)...

Skifter: skal enten være Sram x.9 eller x.0 - alt efter hvad man foretrækker? Angående tandhjul vil jeg sige intet mindre end 28t -og 9 speed kassette bagpå.

- A
Swipez

Postby Lars Fjord Mølby » 07 Oct 2005, 10:05

30-35PSI WTF??? Til race!, er du skæv?, 22-max.30PSI er godt race dæktryk!
Jeg kan forestille mig, Chris, at du gerne vil ha nogle dele om ingen andre har!
Prøv at få fat i et Hadley fornav, de er næsten lige så lir som Chris king, men er modsat CK, lavet til at få en ordentlig omgang tæv! Prøv at skaffe THE fælge, eller Sun MTX, eller selvf. Deemax, Intense eller Arrow racing er de dyreste dæk du kan få fat i, men er MEGA overkill til danske forhold, ellers Michelin Comp16/24/Mud DH!
Easton CNT DH styr, Thomson Elite 4x frempind, SDG I-beam saddelpind, den nye I-beam saddel med Carboing rails.
Avid Juicy 7 bremser, det er selvfølgelig meget personligt, men har aldrig kunnet døje hope bremsernes "feel"..
Blaaberg sælger sit Shimano Airlines gearsysten system, ellers Sram X.0
DMR V12 Magnesium med Titaniums aksler, den nye Crankbrothers 50/50, eller Burgtec Penthouse pedaler(kan kun fås i UK).
Connex Wippermann Titaniums kæde til godt over en tusse=)
Profile SS kranksæt med Titaiums aksel... eller Raceface Diabolus...
NYCfreeride barend caps! www.nycfreeride.com
Lars Fjord Mølby

Postby MiNi BENDER » 07 Oct 2005, 11:07

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Swipez</i>

Bremser: Ville nok smække Hope M4 bremser på den og så helst med de forstærket skiver..! Det ser fandeme gejl ud.

Hjulsæt/fælge: Dee Max fælge/hjulsæt og så Maxxis High Roller, intet større end 2.5 og husk 30/35 psi ;)...

Skifter: skal enten være Sram x.9 eller x.0 - alt efter hvad man foretrækker? Angående tandhjul vil jeg sige intet mindre end 28t -og 9 speed kassette bagpå.

- A
28 tands til forklinge skal da mindst have 44-46 tands det er jo en race cykel[:D][:D][:D] og har foes egen skiver de er lidt gejl der står foesracing på [:D]
MiNi BENDER

Postby Luftskipperen » 07 Oct 2005, 11:15

Hey Lars "Burgtec kun i England" er en tilsnigelse uden belæg i sandhed!!! ;0))
Luftskipperen

Postby MiNi BENDER » 07 Oct 2005, 11:16

nogen der kender noget til Sun Double Wide rims
MiNi BENDER

Next

Return to Messageboard