dhmtbk.dk

Dansk Hardcore Mountainbike Klub

så kom min dhs mono og curnutt f1-xtd

Postby theis » 15 Dec 2005, 23:41

jeg siger ORD! Jakob..
theis

Postby zoidberg » 15 Dec 2005, 23:55

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Swipez</i>

Tror jeg bliver nødt til at modbevise det zoidberg..! ;) hehe, bortset fra min cykel ikke er helt ny mere ... men seriøst jeg kører pisse dårligt!
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Hehe, du skal også være velkommen hernede, har vist ikke haft fornøjelsen at køre med dig endnu.
zoidberg

Postby Swipez » 16 Dec 2005, 00:06

Tror jeg heller ikke, men jeg holder dig op på det zoidberg.. Kunne være fedt at komme lidt ned i nye omgivelser og give den gas der :) Altid gi' den 110%

- A
Swipez

Postby zoidberg » 16 Dec 2005, 00:12

Ja, jeg skal også til Ålborg engang i det nye år, det ser sgu fedt ud det i har bygget deroppe.

Theis, den signatur er for fed [:D]
zoidberg

Postby theis » 16 Dec 2005, 00:16

Hehe, takker for rosen! Den er også lige min stil..
theis

Postby MiNi BENDER » 16 Dec 2005, 01:00

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by hejlesen</i>

jeg skylder dig ikke en skid gi et ring på 31157733

hehe så hade jeg ret [:D][:D][:D]
er du så gammel at du glemmer det er sku lidt tidlig
MiNi BENDER

Postby Swipez » 16 Dec 2005, 01:07

Aftale ... :) Alle er velkomne til at komme op en tur og tage med ud, vi har fået et par fede spots rundt omkring..

- A
Swipez

Postby MiNi BENDER » 16 Dec 2005, 01:13

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by zoidberg</i>

Jeg er enig med Theis, jeg ser det heller ikke som en tilsvining af din person. At nogle ting så måske kunne være formuleret en smule bedre er en anden sag.
Jeg gider egentlig heller ikke blande mig mere, der er ingen grund til at blive uvenner over det her, så jeg lader den ligge her og så håber jeg at se Foes'en på Munkebjerg inden så længe. (men der skal altså mere end en ny cykel til at give mig baghjul [;)])
at bliver kaldt en løgner er det ikke det samme som at sige svin eller være......det mener jeg ihverfald

eller hvad med denne her ???
dresse
Member

103 Posts
Posted - 12/13/2005 : 19:02:47
--------------------------------------------------------------------------------

jeg er sgu 99,9% sikker på det er bullshit...
hans butik er jo os lukket...
så med mindre han har solgt biksen for og få råd til den, så er det hele sgu latino-løgn!
MiNi BENDER

Postby dresse » 16 Dec 2005, 01:26

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by MiNi BENDER</i>

ville lige siger dette er ikke skrevet til alle her inde........... kun dem der sviner mig uden at vide en skid [}:)]

du har nu altid været stor i kæften chris[}:)] og jeg synes det er noget fis du ikk kan klare kritik/tvivl (whatever) når du selv fyrer så meget af!

men hey! jeg hører hvad jeg hører! og drager konklusioner af det! og når man nu ikke hører videre om den foes så er det sgu nemt og komme i tvivl!
men jeg håber da for dig du har tænkt dig og bruge den til race og ikk noget cafe poser shit, [xx(]

glæder mig til og gi dig baghjul! (er ikke bange for og prøve)
dresse

Postby Jan J. » 16 Dec 2005, 11:08

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by zoidberg</i>

Jeg er enig med Theis, jeg ser det heller ikke som en tilsvining af din person. At nogle ting så måske kunne være formuleret en smule bedre er en anden sag.
Jeg gider egentlig heller ikke blande mig mere, der er ingen grund til at blive uvenner over det her, så jeg lader den ligge her og så håber jeg at se Foes'en på Munkebjerg inden så længe. (men der skal altså mere end en ny cykel til at give mig baghjul [;)])

jeg kommer gerne til munke for at gi´dig hjul Zoidberg [:)]
Jan J.

Postby Andre S » 16 Dec 2005, 11:54

Come on Bender. Har du, eller har du ikke den Foes?
Hvis du har den så smid dog et par billeder af den og luk munden på os.
MVH Andre
Andre S

Postby M-JJJ » 16 Dec 2005, 12:17

Word!! lad os se den nye maling:)
M-JJJ

Postby Swipez » 16 Dec 2005, 14:29

Kunne være folk bare skulle være ligeglade og bare vente lidt... Istedet for at fortsætte på emnet =/
Swipez

Postby theis » 16 Dec 2005, 15:59

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by dresse</i>

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by MiNi BENDER</i>

ville lige siger dette er ikke skrevet til alle her inde........... kun dem der sviner mig uden at vide en skid [}:)]

du har nu altid været stor i kæften chris[}:)] og jeg synes det er noget fis du ikk kan klare kritik/tvivl (whatever) når du selv fyrer så meget af!

men hey! jeg hører hvad jeg hører! og drager konklusioner af det! og når man nu ikke hører videre om den foes så er det sgu nemt og komme i tvivl!
men jeg håber da for dig du har tænkt dig og bruge den til race og ikk noget cafe poser shit, [xx(]

glæder mig til og gi dig baghjul! (er ikke bange for og prøve)

Hehehhehee... nu kom opvaskeren endelig op i dig, Andreas! [;)] Ses på gaden du!
theis

Postby zoidberg » 16 Dec 2005, 17:42

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Jan J.</i>

jeg kommer gerne til munke for at gi´dig hjul Zoidberg [:)]

Jeg gider ikke køre med dig Jan, det er så nederen at få baghjul af en hardtail på Fiskestien [V]
zoidberg

PreviousNext

Return to Messageboard