dhmtbk.dk

Dansk Hardcore Mountainbike Klub

Så fik den fede købt sin bike :)

Postby stålrøv » 22 May 2007, 11:57

en kona er lidt som en tøs ... hvis du sørger for at stramme bagrammen op, og skifte lejer en gang i mellem. så får du timers behagelig og sjov fjedren ud af den .. og til en billig penge :) hehe

har selv kørt på en "shoestring" budget kona stinky fra 05 ... og den kører sku fint og tager alt hvad jeg kan kaste efter den... den er lidt svær at smide rundt i sving .. men det skyldes nok de 4 kg planetX BMF hjul :)

my 2 cent
stålrøv

Postby theis » 22 May 2007, 12:17

4 kg?!? Jesus, det var meget. Jeg har lige bygget nye hjul til Demoen: 1070 gr. front, 1200 bag. ;)
theis

Postby stålrøv » 22 May 2007, 12:38

planetX er jo kram :P og de er stadig snorlige på trods af mange "dumme" drop til flad osv.... hehe ... de hænger oss meget løst ... så snart jeg har cash så kommer de op på væggen :)
stålrøv

Postby bansen9000 » 22 May 2007, 15:59

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Anders Kaa</i>

Kona er lortet! Fat det nu!
Der er jo en grund til at de er så billige.. De er designet ( og måske endda og bygged ??)i Legoland ...
Det forklare også de ænkle farver de fåes i, og designet på rammerne..

"Jamen hey - jeg har en lige fået sådan en ny Kona" NEJ forkert, du har en LEGO cykel!!"

Skriften er næsten også ligesom LEGOs.. bare mere wanna be - hey jeg er street agtig mand.. Der kan jo umuligt herske tvivl om LEGO har hjulpet...
Og ja muligvis har kona/puha købt sig rettigheden til at kopiere flowting ophæng bag på weee hey (som alle andre).. og ja det er også systemet med mindste slid på dæmper og ramme og bla bla.. MEN! til gengæld føles det jo også som at få den i prutten af Robbie Bourbon.. (hvilket jeg har fra Hr. Swipez som betaler en god sum for hvert år i Østrig)
Men hvis man er til tør analsex med talkum og den slags er det for mig helt ok.. Respekt for bizarre eksperimenter..
Men hey konklution på denne diskussion er hvis, "Hvis du ikke har råd til en (ordenlig) cykel, ja så skal du købe en kona.." (eller bare lade være, hvilket måske for de fleste virker mere tiltrækkende)

Mit indspark.
Kaa

PS tjek min signatur...

<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

kan godt være det er din mening, men vi kommer nok til at se mere til ham ude på hoppene, end vi ser dig
bansen9000

Postby nollerholder » 22 May 2007, 16:27

Anders kaa: det er et meget godt argument at konas logo minder dig om legos logo.
Det med farven kan man jo diskutere, men man skulle mene at farven på din cykel også i nogens øjne ligner noget andreas har lavet.
http://rudemtb.dk/hotwheels.asp?fane=ty ... heeltype=2

I bikeparksne ser man en masse konaer og de dominerer billedet... så spørgsmålet er om funktionaliteten er så slem som du påstår...

Til Dummiz:

Det er et rigitg godt køb af en HT dj cykel du har gjort, og det kunne ikke have været anderledes! man skal starte et sted og kona er et godt standpunkt. og jeg synes det er en fed begynder cykel!
nollerholder

Postby Swipez » 22 May 2007, 16:32

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by bansen9000</i>

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Anders Kaa</i>

Kona er lortet! Fat det nu!
Der er jo en grund til at de er så billige.. De er designet ( og måske endda og bygged ??)i Legoland ...
Det forklare også de ænkle farver de fåes i, og designet på rammerne..

"Jamen hey - jeg har en lige fået sådan en ny Kona" NEJ forkert, du har en LEGO cykel!!"

Skriften er næsten også ligesom LEGOs.. bare mere wanna be - hey jeg er street agtig mand.. Der kan jo umuligt herske tvivl om LEGO har hjulpet...
Og ja muligvis har kona/puha købt sig rettigheden til at kopiere flowting ophæng bag på weee hey (som alle andre).. og ja det er også systemet med mindste slid på dæmper og ramme og bla bla.. MEN! til gengæld føles det jo også som at få den i prutten af Robbie Bourbon.. (hvilket jeg har fra Hr. Swipez som betaler en god sum for hvert år i Østrig)
Men hvis man er til tør analsex med talkum og den slags er det for mig helt ok.. Respekt for bizarre eksperimenter..
Men hey konklution på denne diskussion er hvis, "Hvis du ikke har råd til en (ordenlig) cykel, ja så skal du købe en kona.." (eller bare lade være, hvilket måske for de fleste virker mere tiltrækkende)

Mit indspark.
Kaa

PS tjek min signatur...

kan godt være det er din mening, men vi kommer nok til at se mere til ham ude på hoppene, end vi ser dig

Hvad har det med noget at gøre?!?
Swipez

Postby bansen9000 » 22 May 2007, 18:48

ved ikke ikke nogle gange skal tingen bare ud
bansen9000

Re: Så fik den fede købt sin bike :)

Postby paylituzu » 30 Jun 2017, 08:23

Leder du efter en mountainbike? På denne side finder du hjælp til dit valg, så du tager det rigtige valg første gang du skal vælge.
GCLUB มือถือ
goldenslot
paylituzu

Re: Så fik den fede købt sin bike :)

Postby sanpiseth40 » 30 Mar 2018, 09:39

Image
Caesar and his apes are forced into a deadly conflict with an army of humans led by a ruthless Colonel. After the apes suffer unimaginable losses, Caesar wrestles with his darker instincts and begins his own mythic quest to avenge his kind. As the journey finally brings them face to face, Caesar and the Colonel are pitted .IF you interest its please see my link:ดูหนังออนไลน์
sanpiseth40

Previous

Return to Messageboard