dhmtbk.dk

Dansk Hardcore Mountainbike Klub

Så fik den fede købt sin bike :)

Postby Anders Kaa » 21 May 2007, 21:11

Kona er lortet! Fat det nu!
Der er jo en grund til at de er så billige.. De er designet ( og måske endda og bygged ??)i Legoland ...
Det forklare også de ænkle farver de fåes i, og designet på rammerne..

"Jamen hey - jeg har en lige fået sådan en ny Kona" NEJ forkert, du har en LEGO cykel!!"

Skriften er næsten også ligesom LEGOs.. bare mere wanna be - hey jeg er street agtig mand.. Der kan jo umuligt herske tvivl om LEGO har hjulpet...
Og ja muligvis har kona/puha købt sig rettigheden til at kopiere flowting ophæng bag på weee hey (som alle andre).. og ja det er også systemet med mindste slid på dæmper og ramme og bla bla.. MEN! til gengæld føles det jo også som at få den i prutten af Robbie Bourbon.. (hvilket jeg har fra Hr. Swipez som betaler en god sum for hvert år i Østrig)
Men hvis man er til tør analsex med talkum og den slags er det for mig helt ok.. Respekt for bizarre eksperimenter..
Men hey konklution på denne diskussion er hvis, "Hvis du ikke har råd til en (ordenlig) cykel, ja så skal du købe en kona.." (eller bare lade være, hvilket måske for de fleste virker mere tiltrækkende)

Mit indspark.
Kaa

PS tjek min signatur...
Anders Kaa

Postby Dummiz » 21 May 2007, 21:38

Anders Kaa : Du har det åbenbart MEGET svært med Kona.. har du nogensinde været glad på andres vegne eller kommer du ALTID men sådan en gang mund gas bare fordi du syntes kona er noget lort??
Dummiz

Postby Swipez » 21 May 2007, 21:45

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Anders Kaa</i>

Der er jo en grund til at de er så billige.. De er designet ( og måske endda og bygged ??)i Legoland ...

"Jamen hey - jeg har en lige fået sådan en ny Kona" NEJ forkert, du har en LEGO cykel!!"

Skriften er næsten også ligesom LEGOs.. bare mere wanna be - hey jeg er street agtig mand.. Der kan jo umuligt herske tvivl om LEGO har hjulpet...
Og ja muligvis har kona/puha købt sig rettigheden til at kopiere flowting ophæng bag på weee hey (som alle andre).. og ja det er også systemet med mindste slid på dæmper og ramme og bla bla.. MEN! til gengæld føles det jo også som at få den i prutten af Robbie Bourbon.. (hvilket jeg har fra Hr. Swipez som betaler en god sum for hvert år i Østrig)
Men hvis man er til tør analsex med talkum og den slags er det for mig helt ok.. Respekt for bizarre eksperimenter..
Men hey konklution på denne diskussion er hvis, "Hvis du ikke har råd til en (ordenlig) cykel, ja så skal du købe en kona.." (eller bare lade være, hvilket måske for de fleste virker mere tiltrækkende)

Mit indspark.
Kaa

PS tjek min signatur...

<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Hahahahaha!! Anders Kaa, jeg elsker dig [:D]
Swipez

Postby MBøgelund » 21 May 2007, 21:53

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Swipez</i>

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Anders Kaa</i>

Mit indspark.
Kaa

PS tjek min signatur...

Hahahahaha!! Anders Kaa, jeg elsker dig [:D]

Kona er ikke overkill, kaa!
MBøgelund

Postby Anders Kaa » 21 May 2007, 22:03

Ja, jeg er skam tit glad på andre menneskers vejne. Jeg er faktisk, tro det eller ej, et meget venligt menneske. Det er skam også derfor jeg gerne giver stemme til kende i diskussionen om hvor vidt jeg finder Kona værende firma jeg mener man kan tage seriøst.
Derfor ville jeg gerne hjælpe alle de nye kid så de ikke mister interessen for sporten pga dårlig og for tungt udstyr.
Hvad angår mit udtryk om Kona mere gennerlt som brand mener jeg der er god belæg for min påstand om cyklens oprindelse ud fra betragtning af konas sidste års bommerter af cyklerkollektioner.
Mit angreb på cyklens ramme set up er yderst relevant. Link systemet er efterhånden for gammelt og mange alternativer med langt flere fordele, som skaber både lettere, hurtigere og mere stabile cykler, forfindes let mener jeg.
Mit tidligere indlæg var muligvis en lille smule "ru", men da folk tidligere i denne tråd ikke ligefrem har moderet deres sprog, så så jeg ingen grund til ikke at give min mening til kende i det man ville kunne kalde bedre sprog. Der udover synes jeg at det ville virke mere reelt at skrive fra hjertet, hvilket også ville give mit indlæg en større dybte og personlighed og på den måde ville effekten på læseren blive større, og således ville jeg nemmere nå det essentielle mål min indlæg.

Kaa
Anders Kaa

Postby Dummiz » 21 May 2007, 22:06

Anders Kaa . Forståelig nok. men det er aller første gang jeg skal prøve DJ. og så vil jeg ikke give flere hundrede tusinde (Ja det er overdrivelse :P ) for at se om det er noget for mig... så hellere købe en "Billig" en som jeg kan skifte ud hvis det her virkelig er noget for mig.. så derfor har jeg ikke købt en dyre sikkel... :)
Dummiz

Postby Anders Kaa » 21 May 2007, 22:08

Kære Hr. Bøgelund
Overkill = at skyde gråspurve med kanoner?
Jeg ser ikke helt din pointe, enten har jeg ikke kombineret mit indiom rigtig i forhold til dit udtryk.
Eller også har du brugt "overkill" på en uhensigtsmæssig måde.. altså forkert..
Men jeg vil gerne have tydet denne uklarhed og spørge til hvad der menes?

Kaa
Anders Kaa

Postby Crellez » 21 May 2007, 22:11

Slap dog af anders.. Kæft mand.. Sjovt nok tror jeg du skulle prøve en kona før lortet vælter ud af gabet på dig.100 på at du ikke ville kunne mærke forskel på slopen med 60km i timen. Taler af erfaring. Har efterhånden været igennem mange mærker. Byttede sågar min Nicolai lambda for en kona ramme. Men fair nok. hver man sin smag.Go tur på din lidene racer kasse.[:D][:D]
Fårk det er griner det her indlæg. vi sviner hinanden men til hvilken nytte.. hehehehe... thumbs up.
Crellez

Postby Anders Kaa » 21 May 2007, 22:11

Evt var det så enten at mulighed at ofre lidt mere og få noget langt bedre end Kona. Hvilket i mine øjne nemt lønner sig. Eller også vælge at købe noget brug eller noget at en cykel med lidt dårligere komponenter. Det er immervæk stellet som skal bærer cyklen. Og det også i bogstavelig forstand.

Kaa
Anders Kaa

Postby Anders Kaa » 21 May 2007, 22:22

Naturligvis har jeg skam prøvet en Kona. Jeg har sågar nedværdiget mig til at prøve flere. Har en filosofi der hedder: Bare fordi de ligner lort og lugter af lorte, smager det så også af lort?? :P he he.. Ej jeg har skam prøvet både diverse hardtails Shred, Stuff og scrap. Der udover den gamle stinky Dee-lux som det år havde en flot bæ brun farve og 06 Stinky Primo, som de nu har kaldt det der før hed Supreme. Og jeg må indrømme at ingen af dem falder i min smag. Det føles som om du knækken på midten med det pivot point system. Men smag og behag. Synes bare gennerlt de er alt for tung og at de har et meget meget lidt pænt design. Sagt på en pæn måde.

Kaa
Anders Kaa

Postby MBøgelund » 21 May 2007, 22:24

overkill = ikke vildt dyrt, og passer til ens kørsel
MBøgelund

Postby Dummiz » 21 May 2007, 22:28

Anders Kaa : Det lidt svært at ofre mere når jeg ikke har råd til mere.. jeg er sku ikke født med en guld ske i røven.. så jeg må nøjes til at starte med.
Dummiz

Postby MBøgelund » 21 May 2007, 22:28

når men chil alle sammen, nu lukker vi den her tråd.. den ene syntes kona er vild og den anden det modsatte og den tredje ved ikke helt hvad han ska sige og den fjerde skyder gråspurve med kanoner fordi der er nogle som syntes det er over kill ;)..

godt godt, cheers!
MBøgelund

Postby le saint » 21 May 2007, 23:11

i er sku for griner boys:-)
le saint

Postby theis » 21 May 2007, 23:51

theis

PreviousNext

Return to Messageboard