dhmtbk.dk

Dansk Hardcore Mountainbike Klub

DH-Cup Fyn.

Postby blaabjerg » 08 Sep 2009, 22:52

thomas blaabjerg kigger ogs forbi
blaabjerg

Postby stahl » 09 Sep 2009, 11:00

kommer også.
stahl

Postby Mette » 09 Sep 2009, 23:22

hej der. ville lige høre ang cuppen på fyn. har en veninde fra tyskland der er superklar på at komme op og være med og tænkte at da der garanteret ikke er nogen klasse for os piger alligevel ka det vel ik vær noget problem? eller hvad?
Mette

Postby Camouflage » 09 Sep 2009, 23:56

jeg kan godt komme og hjælpe hvis det er? har ingen cykel lige for tiden...

Krestian du kan fange mig på 40 15 78 89 eller på kimkruseandersen@hotmail.com

skulle bare gerne have et lift derover :)
Camouflage

Postby kreser » 10 Sep 2009, 00:04

Ingen problem i kommer bare.

Vis der kommer væsentlig flere end to kan vi sagtens lave en girls only, no smelly boys klasse.

Ellers tror jeg det vil være sjovest for jer at køre med os andre.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mette</i>

hej der. ville lige høre ang cuppen på fyn. har en veninde fra tyskland der er superklar på at komme op og være med og tænkte at da der garanteret ikke er nogen klasse for os piger alligevel ka det vel ik vær noget problem? eller hvad?
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">
kreser

Postby Mette » 10 Sep 2009, 10:15

ok cool
Mette

Postby cyba » 11 Sep 2009, 15:58

argh den 19/9 er jo en lørdag. Det er sku da for hjernedødt at lægge dh cuppen på den dag. Det er ligesom sidst hvor der var 24timers løb ikke særlig kvikt......[xx(][:(!]
cyba

Postby kreser » 11 Sep 2009, 17:41

Nu kan vi jo ikke alle være lige så professor kloge som dig[:D].

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by cyba</i>

argh den 19/9 er jo en lørdag. Det er sku da for hjernedødt at lægge dh cuppen på den dag. Det er ligesom sidst hvor der var 24timers løb ikke særlig kvikt......[xx(][:(!]
kreser

Postby cyba » 12 Sep 2009, 16:05

hvornår starter lortet? har jo en bix der skal passes!!!
cyba

Postby Mathiasfusion » 13 Sep 2009, 01:31

jeg kommer osse!
men jeg rykker fanme teltpløkkerne hvis der ikke snart kommer bare en anelse seriøsitet omkring cuppens afmærkningsstandart.
det jeg mener er; efter flere eksempler OG den forrige cup på mols, er der blevet markeret det officielle spor med minestrimmel EFTER træningsforløbet er startet. Således afmærkningerne og derved de linjer man havde planlagt og trænet efter at køre, er ændret op til løbets start.

jeg ved godt vi kører dansk downhill, og man derfor i parodiens lys af vores terræns muligheder indenfor denne sportsgren, kun kan smile af standarten der bliver udvist.
MEN jeg mener dog at det mindste vi alle kan bede om er; - en bane som er markeret op med minestrimmel eller what the f... den nu er markeret med, når træning af sporet STARTER.
og at denne markering, elller sporet IKKE bliver ændret (medmindre noget går i stykker) før eller under løbet.

jeg håber ikke nogen eller nogle tager dette ilde op som utak for nogens store og meget fine arbejde i at få cuppen op og stå igen...
Mathiasfusion

Postby Luftskipperen » 13 Sep 2009, 09:39

Hej Mathias, så hjælp til selv. Skaf noget "tid" og Ulrik er der slet ikke noget positivt at sige?? Aner I hvor meget "vi" knokler. Kom nu frem i skoen og smid lidt ros det har vi brug for hvis vi skal blive ved. ellers køre jeg sku bare "mine" spor uden at fortælle det til nogen. [:D] øv bøv....
Luftskipperen

Postby cyba » 13 Sep 2009, 14:01

næ er skuffet og har ingen ros til det talentløse opsæt af en dh cup. i piver over at der ikk er nogen opbakning, så check da om der andre løb samme dag og læg løbne om søndagen hvor de fleste kan møde op. og claus du kan da bare køre DINE spor hvis det er det du vil!! er alligevel også ved at være træt af at høre på hvad man må og ikk må ude i DIN del af Danmark[;)]
cyba

Postby kreser » 13 Sep 2009, 14:02

Mathias først og fremmest tak for den store indsats du gjorde på Mols, fremover er du mere end velkommen til at deltage i planlægningen og du er mere end velkommen til at være med til afmærkning.

Så vidt jeg ved blev der ikke ændret på sporet til cuppen. (jeg afmærkede ruten.)
Der blev bare under træning kørt en del uden for sporet, til sidst så meget at det selvfølgeligt blev svært at se hvor sporet egentlig er.
Sporet blev først afmærket i sidste øjeblik da der ikke er menneskelige resurser eller minebånd nok til en tidligere afmærkning.

I forhold til cuppens generelle standart kommer den til at falde en hel del fremover da jeg ikke har tid nok til at trække så meget for som var nødvendigt for at få Molscuppen op og køre.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mathiasfusion</i>

jeg kommer osse!
men jeg rykker fanme teltpløkkerne hvis der ikke snart kommer bare en anelse seriøsitet omkring cuppens afmærkningsstandart.
det jeg mener er; efter flere eksempler OG den forrige cup på mols, er der blevet markeret det officielle spor med minestrimmel EFTER træningsforløbet er startet. Således afmærkningerne og derved de linjer man havde planlagt og trænet efter at køre, er ændret op til løbets start.

jeg ved godt vi kører dansk downhill, og man derfor i parodiens lys af vores terræns muligheder indenfor denne sportsgren, kun kan smile af standarten der bliver udvist.
MEN jeg mener dog at det mindste vi alle kan bede om er; - en bane som er markeret op med minestrimmel eller what the f... den nu er markeret med, når træning af sporet STARTER.
og at denne markering, elller sporet IKKE bliver ændret (medmindre noget går i stykker) før eller under løbet.

jeg håber ikke nogen eller nogle tager dette ilde op som utak for nogens store og meget fine arbejde i at få cuppen op og stå igen...
kreser

Postby kreser » 13 Sep 2009, 14:14

Ulrik jeg syntes det lyder til at du skal overtage DH cuppen fremover!

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by cyba</i>

næ er skuffet og har ingen ros til det talentløse opsæt af en dh cup. i piver over at der ikk er nogen opbakning, så check da om der andre løb samme dag og læg løbne om søndagen hvor de fleste kan møde op. og claus du kan da bare køre DINE spor hvis det er det du vil!! er alligevel også ved at være træt af at høre på hvad man må og ikk må ude i DIN del af Danmark[;)]
kreser

Postby Lasse mj » 13 Sep 2009, 14:38

personligt synes jeg at det var en fed cup. den var ikke så seriøs hvilket jeg godt kunne lide da det kun er danmark. klap på skulderen til kreser for at få stablet det hele sammen. der har været mange problemer med at få cuppen klar såvidt jeg har forstået. der skulle køres rigtig meget om lørdagen for at få det hele op til mols pga. lej et lig er mongoler. mathias' bil fik et par tæsk både lørdag og søndag hvor kreser var involveret i det. jeg kunne høre på ham at han var rimelig stresset meget at tiden. og i stedet for at give kritik man ikke kan bruge til noget så enten bliv væk en anden gang, giv noget konstruktiv kritik eller hjælp til med at få cuppen på benene.
og stor tak til luftskipperen for at få lavet det fede spor!

vil nødig lyde som en røvslikker eller noget men synes bare det er synd at manden har kæmpet så meget for at få cuppen på benene og så at folk langer ud efter ham på den måde.
Lasse mj

PreviousNext

Return to Messageboard