dhmtbk.dk

Dansk Hardcore Mountainbike Klub

DH-Cup Fyn.

Postby Sune » 14 Sep 2009, 13:52

Ja okay det er også pisse fedt. mvh
Sune

Postby cyba » 14 Sep 2009, 17:28

nu prøver jeg lige igen hvornår starter cuppen på lørdag?
cyba

Postby McAli 5kf » 14 Sep 2009, 22:06

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by cyba</i>

nu prøver jeg lige igen hvornår starter cuppen på lørdag?
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Regner med at der er træning fra kl 10 (og ikke før - vi skal ha markeret spor + de sidste forberedelser), løbstart kl ca 12 - herefter står den vel på " kør hvis du har lyst og evt. en hvem kan hoppe længst konkurrence eller lign."

Martin
McAli 5kf

Postby kreser » 14 Sep 2009, 23:13

Jeg er så tæt på at smide håndklædet i ringen...

Jeg gider simpelthen ikke knokle røven ud af bukserne i min fritid for at få DH-cuppen op og køre og så det eneste jeg får ud af det er usaglig, ukonstruktiv kritik og ligegyldigt peditesserytteri.

Mathias du har mit nr. jeg kommer ned og snakker med dig jævnligt.
Lad os tage den der fremover jeg vil til enhver tid høre hvad du har og sige, og vis det er mig muligt forsøge at finde løsninger.

Nojoke (Mike?) du vælger at fokusere på et muligt problem som du ikke ved om der overhovedet er.

Ulrik du kan starte med at skrive en uforbeholden offentlig undskyldning til mig for dine trudsler om at du vil give mig på munden, vis jeg siger noget du ikke kan lide. Og for det faktum at du gentog dem da jeg kom ned for at snakke med dig og høre om du var ok, gør det bare værer.
Din kommentar om at det var et talentløse opsæt af en dh cup kommer du også til at æde.
Jeg troede du var min ven og jeg har behandlet dig som en, Men mine venner opfører sig ikke sådan over for mig.
Vis du kan klarer disse to opgaver og i øvrigt lover ikke at bitche mere og sprede dårlig stemning over cuppen kan det være du velkommen til at deltage ellers bliv væk.
Ovenstående er ikke til diskusion!!!

Vis der ikke kommer noget seriøst ros/ skulder klap og væsentlig mere hjælp og opbakning kommer i til at finde en anden til at arrangere. Vis i er i tvivl om hvad i kan hjælpe med spørg mig. Jeg har bortset fra nogle få stykker kun fået ris for mit arbejde. Det får jeg ikke energi til at fortsætte af.

Stor tak til:
Luftskipperen du har som altid ret.
Lasse den havde jeg fandme brug for du giver mig lysten til at arrangere tilbage.
Mette for din dejlige spidse kommentare.
Sune for at trække diskusionen ud i lokummet hvor den hører til.

Med møgsur og pisse negativ hilsen:

Løbsdiktatoren- Krestian.
kreser

Postby SBJ » 14 Sep 2009, 23:49

Fuck diskussionen, det bliver pisse fedt på lørdag. Man kan jo se hvor sporet er, da alle nok har kørt det.. Bare vær glad for der er en cup, og der er så mange ude at køre sammen i skoven! Ros til Krestian for at have taget cuppen i egen hånd i år! Det var måske ikke den mest seriøse cup, men alle havde da en godt dag?! Det er jo ikke WC.
SBJ

Postby SBJ » 14 Sep 2009, 23:51

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by SBJ</i>

Fuck diskussionen, det bliver pisse fedt på lørdag. Man kan jo se hvor sporet er, da alle nok har kørt det.. Bare vær glad for der er en cup, og der er så mange ude at køre sammen i skoven! Ros til Krestian for at have taget cuppen i egen hånd i år! Det var måske ikke den mest seriøse cup, men alle havde da en godt dag?! Det er jo ikke WC.<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">Det er ikke rettet mod nogen.
SBJ

Postby No joke » 15 Sep 2009, 00:25

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by kreser</i>

Jeg gider simpelthen ikke knokle røven ud af bukserne i min fritid for at få DH-cuppen op og køre og så det eneste jeg får ud af det er usaglig, ukonstruktiv kritik og ligegyldigt peditesserytteri.

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor du føler det er nødvendigt at piske en negativ stemning op og lave gabestok her på forummet.
Du kan jo bare komme direkte til mig og jeg vil til enhver tid høre hvad du har og sige og vis det er mig muligt forsøge at finde løsninger.

Nojoke (Mike?) du deltog ikke i løbet og alligevel syntes du det er nødvendigt bitche over et muligt problem som du ikke engang ved om der overhovedet er. Det er selvfølgelig også med at skynde sig med at brokke sig tænk vis man ikke nåede det.

Ulrik du kan starte med at skrive en uforbeholden offentlig undskyldning til mig for dine trudsler om at du vil give mig på munden, vis jeg siger noget du ikke kan lide. Og for det faktum at du gentog dem da jeg kom ned for at snakke med dig og høre om du var ok, gør det bare værer.
Din kommentar om at det var et talentløse opsæt af en dh cup kommer du også til at æde.
Jeg troede du var min ven og jeg har behandlet dig som en, Men mine venner opfører sig ikke sådan over for mig.
Vis du kan klarer disse to opgaver og i øvrigt lover ikke at bitche mere og sprede dårlig stemning over cuppen kan det være du velkommen til at deltage ellers bliv væk.

Vis der ikke kommer noget seriøst ros/ skulder klap og væsentlig mere hjælp og opbakning kommer i til at finde en anden til at arrangere. Vis i er i tvivl om hvad i kan hjælpe med spørg mig. Jeg har bortset fra nogle få stykker kun fået ris for mit arbejde. Det får jeg ikke energi til at fortsætte af.

Stor tak til:
Lasse den havde jeg fandme brug for du giver mig lysten til at arrangere tilbage.

Ok!!! Så tager vi den lige een gang til....desværre[B)]

Jeg har sgu aldrig sagt ilde eller "bitchet" over DIN rolle i det her spil! Blot har jeg givet udtryk for MIN mening om vigtigheden af opmærkning af spor for at højne kvaliteten og kørelysten på løbsdag!
Og ja...Jeg var der jo som tidligere skrevet ikke på løbsdag, men har sgu selv oplevet det flere gange i tidligere løb under cuppen.. Derfor var det MIN holdning og forslag at sporet IKKE blev pillet ved på løbsdag!!
Og det fis med at "Det er selvfølgelig også med at skynde sig med at brokke sig tænk vis man ikke nåede det." holder sgu da ikke vand kammerat.. Hvis JEG har spørgsmål eller forslag til cuppens videre udvikling bliver jeg da vist nød til at gøre det INDEN næste afdeling, ikk?? eller hva?

Mathias og Jeg arbejder meget hårdt på at få stablet et løb på benene hurtigst muligt heroppe i Nord, og når vi får brug for hjælp, og det ved jeg vi gør, så spørger vi sgu. Men hjælpen kommer ikke nødvendigvis af sig selv, vel? Der lyder som om der er flere herinde, kan jeg læse mig til, som har tilbudt hjælp, men det lyder ikke som om du har råbt op.. Jeg forslog endda DIG at spørge opmødte ryttere på løbsdagen om hjælp, da DU brokkede dig til mig om selvsamme problem da vi mødes for 1. gang dagen før løb.. Gjorde du så ikke det?

Så hvis DU opfatter mine indlæg som "bitchet" så læs lige lortet een gang til!!

Hvis du ikke syntes du magter at styre cuppen, så må du da smide håndklædet..
Men JEG syntes da det ville være ærgeligt at se cuppen stoppe her.. hjælper selv gerne til... Hvis jeg selvfølgelig er der i fysisk form, og vi har samme visioner om udviklingen af vores elskede sport[:)]

Håber virkeligt at du læser dette indlæg og fanger vores misforståelser, så vi kan komme ud af det her forum helvede og køre nedafbakkecykel istedet[:)]
No joke

Postby kreser » 15 Sep 2009, 09:18

No joke jeg kan godt se dine gode intensioner. Jeg ved godt Mathias og dig laver et kæmpe stykke arbejde med at alt muligt. Også derfor jeg i første omgang tog det meget oppe fra og ned.

Det jeg gerne vil have at folk gør er fokuser på de positive ting. Fortæl mig hvor fedt det bliver at køre ræs på fyn, ikke at du er bange for at noget går galt. Fortæl hvor fedt det spor Luftskipperen har lavet er og ikke hvor det har fejl og mangler osv.

Så kom dig og Mathias desværre også i den samme tråd som nogle knap så heldige bemærkninger og blev derfor den berømte dråbe der fik bægeret til at flyde over.

Der er mange ting jeg kan blive bedre til, det bliver jeg bare ikke motiveret af at kun få det smidt i hovedet.

Jeg har spurgt adskillige gange om hjælp i løbet af dagen, og i dagene op til. Se evt. link http://dhmtbk.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9315
Alligevel endte jeg med at trække alt for stor del af læsset. Der udover kunne det også være rart vis folk kommer på dagen og spørger om de kan hjælpe med noget, så jeg ikke hele tiden skal bruge en masse energi på at finde en der gider.

Drengene på fyn har fattet det. Der har jeg ikke engang spurgt om hjælp og de er allerede fem til seks stykker der har været i gang i lang tid.
I øvrigt er det enormt nemt at sidde bag computer skærmen og sige man er klar på at hjælpe, det er der mange der har gjort. Sjovt nok bare ikke op til dagen.

Nu skal det ikke lyde sådan at jeg ikke fik hjælp. Der var flere der hjalp og uden dem kan det slet ikke lade sig gøre så TUSIND TAK TIL JER.

Og ja lad nu den positive stemning tage over og lad os sammen se frem ad OG KØRE NED AD.
kreser

Postby Jan J. » 15 Sep 2009, 10:34

Hvad sker der lige her???
Det er lidt som om de seje drenge mopper krestian for det store stykke arbejde han laver!
Dansk DH cup bliver drevet af en mand og så krever i opmærkning af spor osv. jeg er måløs!!

Jan Jensen kommer sku på lørdag klar til mudder kast!!!
Jan J.

Postby kreser » 15 Sep 2009, 12:11

Jeg har redigeret mit indlæg så det forhåbentligt fremgård mere tydeligt og knabt så føllelses ladet hvad jeg mener.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by No joke</i>

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by kreser</i>

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor du føler det er nødvendigt at piske en negativ stemning op og lave gabestok her på forummet.
Du kan jo bare komme direkte til mig og jeg vil til enhver tid høre hvad du har og sige og vis det er mig muligt forsøge at finde løsninger.

Nojoke (Mike?) du deltog ikke i løbet og alligevel syntes du det er nødvendigt bitche over et muligt problem som du ikke engang ved om der overhovedet er. Det er selvfølgelig også med at skynde sig med at brokke sig tænk vis man ikke nåede det.

Stor tak til:

Ok!!! Så tager vi den lige een gang til....desværre[B)]

Jeg har sgu aldrig sagt ilde eller "bitchet" over DIN rolle i det her spil! Blot har jeg givet udtryk for MIN mening om vigtigheden af opmærkning af spor for at højne kvaliteten og kørelysten på løbsdag!
Og ja...Jeg var der jo som tidligere skrevet ikke på løbsdag, men har sgu selv oplevet det flere gange i tidligere løb under cuppen.. Derfor var det MIN holdning og forslag at sporet IKKE blev pillet ved på løbsdag!!
Og det fis med at "Det er selvfølgelig også med at skynde sig med at brokke sig tænk vis man ikke nåede det." holder sgu da ikke vand kammerat.. Hvis JEG har spørgsmål eller forslag til cuppens videre udvikling bliver jeg da vist nød til at gøre det INDEN næste afdeling, ikk?? eller hva?

Mathias og Jeg arbejder meget hårdt på at få stablet et løb på benene hurtigst muligt heroppe i Nord, og når vi får brug for hjælp, og det ved jeg vi gør, så spørger vi sgu. Men hjælpen kommer ikke nødvendigvis af sig selv, vel? Der lyder som om der er flere herinde, kan jeg læse mig til, som har tilbudt hjælp, men det lyder ikke som om du har råbt op.. Jeg forslog endda DIG at spørge opmødte ryttere på løbsdagen om hjælp, da DU brokkede dig til mig om selvsamme problem da vi mødes for 1. gang dagen før løb.. Gjorde du så ikke det?

Så hvis DU opfatter mine indlæg som "bitchet" så læs lige lortet een gang til!!

Hvis du ikke syntes du magter at styre cuppen, så må du da smide håndklædet..
Men JEG syntes da det ville være ærgeligt at se cuppen stoppe her.. hjælper selv gerne til... Hvis jeg selvfølgelig er der i fysisk form, og vi har samme visioner om udviklingen af vores elskede sport[:)]

Håber virkeligt at du læser dette indlæg og fanger vores misforståelser, så vi kan komme ud af det her forum helvede og køre nedafbakkecykel istedet[:)]

kreser

Postby Mathiasfusion » 15 Sep 2009, 15:30

hold nu kæft hvor er det "rød stue" det her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kreser, du ved fanme hvor min og (no joke's) loyalitet og intensioner ligger, og hvis du kan gradbøje alle de konstruktive kritik issues vi kommer med som et personligt angreb, så må du bare gøre det.!

vi siger det jo for helvede fordi vi vil cuppen det bedste.!"!!!

når jeg med et lille opgivende smil på læben læser alt ovenstående igennem, så lyder det alt i alt som om at vi alle samme skal være brune om munden for at cuppen fortsætter, såfremt det skal være samme løbsdiktator som nu.???? er det tilfældet eller hvad?

jeg kan kun feje for egen dør og konkluderer hermed at jeg IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE !!!!!!!!!!!!! har kommet med hverken negativ eller personlig kritik af det ganske udmærkede arbejde som alle har gjort for at holde cuppen levende.

hvis dette OGSÅ misforstås. så må i sgu have mig undskyldt!

ses på lørdag til et fedt løb!"
Mathiasfusion

Postby kreser » 15 Sep 2009, 16:39

Mathias jeg kigger lige ned i butikken så vi kan få ryddet de sidste misforståelser ad vejen.
kreser

Postby cyba » 15 Sep 2009, 16:57

kreser hva snakker du om? jeg troede at vi havde talt om den episode ude på mols og var kommet vidre!? Jeg har aldrig truet dig med noget. jeg sagde bare at jeg blev så sur på dig at jeg havde LYST til at stikke dig et par flade (og det var ikke engang ude på mols jeg sagde det,det var først i butikken da vi snakkede sammen efterfølgene.) men istedet vendte jeg mig om og gik væk fra dig.

kreser det er ikke personlig kritik. og ved godt at mine 2-3 første indlæg virkede lidt sure men var meget skuffet over at der var løb om lørdagen. set i bakspejlet skulle jeg nok ha formulered mig på en anden måde det beklager jeg men lige frem at gi dig en offenlig undskyldning til det ka jeg kun sige du må ha drukket af natpotten!!!

men vi tager den lørdag når jeg kommer til fyns land. Gider ikke rigtig at skrive mere herinde da stort set alt bliver tolket negativt..
cyba

Postby chubbz » 16 Sep 2009, 14:28

Generelt er du jo psyko negativ Ulrik...Jeg synes fx også at det er mega nederen at komme forbi butikken og få gratis sodavand og låne dit værktøj og værksted så meget man vil...sikke en negativ indstilling! :-)
Glæder mig til at se din SX i kamp på søndag!
chubbz

Postby kreser » 16 Sep 2009, 15:21

Ok Ulrik.

Vi er vidst begge to blevet lidt klogere af det her.

Lad os lukke den her og fokusere på det fede.. Vi skal Køre DH på lørdag JUHUEEEEEE....

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by cyba</i>

kreser hva snakker du om? jeg troede at vi havde talt om den episode ude på mols og var kommet vidre!? Jeg har aldrig truet dig med noget. jeg sagde bare at jeg blev så sur på dig at jeg havde LYST til at stikke dig et par flade (og det var ikke engang ude på mols jeg sagde det,det var først i butikken da vi snakkede sammen efterfølgene.) men istedet vendte jeg mig om og gik væk fra dig.

kreser det er ikke personlig kritik. og ved godt at mine 2-3 første indlæg virkede lidt sure men var meget skuffet over at der var løb om lørdagen. set i bakspejlet skulle jeg nok ha formulered mig på en anden måde det beklager jeg men lige frem at gi dig en offenlig undskyldning til det ka jeg kun sige du må ha drukket af natpotten!!!

men vi tager den lørdag når jeg kommer til fyns land. Gider ikke rigtig at skrive mere herinde da stort set alt bliver tolket negativt..
kreser

PreviousNext

Return to Messageboard