dhmtbk.dk

Dansk Hardcore Mountainbike Klub

Lørdag den 25/1 ???

Hvem kører hvor hvornår?

Lørdag den 25/1 ???

Postby Ulrich Hansen » 20 Jan 2003, 00:13

Hvasså?

Er der nogen der vil med til Mols på lørdag (evt. søndag) og spanke [}:)] cyklen lidt?
Kunne også være interesseret i lidt urban-halløj, hvis det var noget?

....faktisk er jeg nok bare fuldstændig over-ivrig for at komme på cyklen meget snart igen!

Anyone.....?

Ulrich - 26 31 50 07
Ulrich Hansen

Postby Rune » 20 Jan 2003, 11:41

Hej Ulrich

Tlibage fra skiferie? Håber du havde en god tur [:)]

Alt afhængig af om jeg til den tid har fået en cykel med to bremser, gear, suspension og alt det der lir [:0] Vil jeg gerne med til Mols. Hvis jeg derimod stadig er en singlespeed onebrake MOFO, er jeg nok mere til en gang street [:p]
Men lad os snakkes/postes/mailes ved i løbet af ugen.

ses
Rune
Rune

Postby Ulrich Hansen » 20 Jan 2003, 12:17

Ja, jeg havde en perfekt tur til et perfekt sted![8D]
Super sne, sol hele ugen og ingen brækkede ben!

Lad os aftale nærmere når weekenden nærmer sig!

Ulrich
Ulrich Hansen

Postby Luftskipperen » 21 Jan 2003, 16:52

Ulle

Jeg tror at jeg er klar på at Molse den, hvis seriffen ikke har nogle skumle planer.

Wichmann
Luftskipperen

Postby Ulrich Hansen » 22 Jan 2003, 11:44

Jeg er klar lørdag eftermiddag. Er det sagen? Eller er formiddag bedre?

Ulrich
Ulrich Hansen

Postby Luftskipperen » 22 Jan 2003, 23:37

Ulrik

Sherriffen HAR skumle planer Lørdag. Hun vil have JEG holder børnefødselsdag, men har bevilget et par timer til sjov. Det ville passe bedst formiddag, "gæsterne" kommer 13:30.
Wichmann
Luftskipperen

Postby Rune » 23 Jan 2003, 11:38

Dem der kører tidligt på MOLS - kunne jo tage videre til 8K og køre nåjet ØRBAN!!
når Steward iklæder sig forklæde og pantry-vogn [;)]
Vi mødes nok på Annagade ved 14 tiden - men ring evt. først.. mange i 8K er Gremlins og kommer ikke udenfor hvis det er vådt [:)]
Rune

Postby Ulrich Hansen » 23 Jan 2003, 13:14

Hmmm....

Ja, det tvinger mig jo nærmest væk fra Mols!![:(!]

Jeg kan ikke køre om formiddagen, så jeg møder gerne op i 8K ved 14-tiden. Kun iført bike, bælte og balaclava! [}:)] Glæder mig allerede!!

Rune, kan vi ikke lige ringes ved lørdag formiddag og konfirmere aftalen. Lidt vand kan da ikke ødelægge en smuk januardag, vel?

Wichmann, som du ser har jeg desværre svært ved at komme på cyklen lørdag før middag. Sur ræv! Ville ellers gerne have zigzagget lidt mellem et træ eller to...
Ulrich Hansen

Postby arnolaust » 23 Jan 2003, 13:32

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Rune</i>

.. mange i 8K er Gremlins og kommer ikke udenfor hvis det er vådt [:)]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Lol Rune...[:D]
Jeg er nok klar ved 14-tiden, regner(høhø) jeg med! Ses
arnolaust

Postby Lars Fjord Mølby » 23 Jan 2003, 16:58

Jeg vil hellere end gerne med derud!, jeg kan hele dagen, jeg er bare ikke så glad for at smide min cykel om i bagagerummet på en rutebil!! hvad plejer i at gøre?
Lars Fjord Mølby

Postby Rune » 24 Jan 2003, 10:54

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Ulrich Hansen</i>

Hmmm....

Ja, det tvinger mig jo nærmest væk fra Mols!![:(!]

Jeg kan ikke køre om formiddagen, så jeg møder gerne op i 8K ved 14-tiden. Kun iført bike, bælte og balaclava! [}:)] Glæder mig allerede!!

Rune, kan vi ikke lige ringes ved lørdag formiddag og konfirmere aftalen. Lidt vand kan da ikke ødelægge en smuk januardag, vel?

Wichmann, som du ser har jeg desværre svært ved at komme på cyklen lørdag før middag. Sur ræv! Ville ellers gerne have zigzagget lidt mellem et træ eller to...

Hej Ulrich (og alle andre der vil med ud at trille lørdag)
Lad os lige ringes ved!! MEN vejr udsigten for lørdag er desværre ret trist! Men lad os se på det!! Alternativt er jeg såmænd også frisk på at køre søndag [:D]

Jeg skal nok poste her på boardet, om der kommer nogen på Annagade lørdag,
Rune

Postby Luftskipperen » 24 Jan 2003, 19:29

Nå men hvis der er nogle der er klar på at Molse Søndag, så er Redneck, Sigøjneren og Claus (ingen øgenavn? hmm) kommet hjem fra børnebakken. Redneck er klar hvis der er kørelejlighed!. Og jeg er blevet beviliget 10:00 til 14:00, af Sherriffen.

Wichmann
Luftskipperen

Postby Rune » 24 Jan 2003, 19:38

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Luftskipperen</i>
Claus (ingen øgenavn? hmm)

Jo da [:D] Claus hedder jo Hilarm, eller bare Armen, og Arm hvis han har været fræk!!
Rune

Postby Lars M » 24 Jan 2003, 19:46

Jeg er med på Mols på søndag. Ska arbejde lørdag..og bygge stunts her i Viborg -Support your local freerider! Men søndag er jeg klar på noet dødskørsel i Mols Mountains..

Lars Fjord..: Jeg plejer nu at smide lågen i bagegarummet i rutebilen hvis min sigøjner bus ik ka starte, der er som regel ik andet derinde, og den ligger på pedalen og styrenden, så det er begrænset hva der kan ske. Smid du den bare ombord og kom afsted! ..Hvor kommer du fra?? ka evt. høre gremlin'erne fra Århus om en kørelejlighed. Jeg kører over Randers (hvis jeg rammer rigtigt!) til Mols.
Lars M

Postby jakob » 25 Jan 2003, 11:49

Hallo. Hvad sker der ?

Er du bange for at lågen bliver ridset ?
Jamen, så må du nok blive hjemme, da risikoen for skrammer på cyklen er til stede, hvis du vil køre på Mols.

Hvis det er fordi du er bange for at den bliver stjålet, så bliver du nødt til at smide en pels over cyklen, og bilde chaufføren ind, at det er en hund. Så må du jo tage den med ind i bussen.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Lars Fjord Mølby</i>

Jeg vil hellere end gerne med derud!, jeg kan hele dagen, jeg er bare ikke så glad for at smide min cykel om i bagagerummet på en rutebil!! hvad plejer i at gøre?
jakob

Next

Return to Kørsel, Sessions, Træning?