dhmtbk.dk

Dansk Hardcore Mountainbike Klub

DH cup 2010 afd #1 og #2

Her kan du vise alle dine fede billeder og video

Postby theis » 26 Apr 2010, 16:28

Thomas: Det var et frækt øjeblik i Tv2 Nords historie.

Kommer der resultater op fra weekenden?
theis

Postby forcenum » 26 Apr 2010, 17:15

MEGET godt arrangement. Jeg er virkelig imponeret over hvad i har lavet, både i forhold til selve arrangementet, men også banen. Er meget træt af at jeg ikke kunne deltage, men det var også fedt at se i andre gi den gas!
Og er du sindsyg hvor fik man højde på i det roadgap. Det så megafedt ud!

Tak til alle for en super søndag!
forcenum

Postby Dean0 » 26 Apr 2010, 17:38

det ser SÅ stort ud alt det i fik klaret.. jeg ville MEGET gerne have været forbi der har jo kun været kæmpe positive tilbagemeldinger fra alle, så er det sg ekstra surt at sidde hos svigermor istedet for ud og lege i skoven.
Dean0

Postby Emil MP » 26 Apr 2010, 18:00

Ja tak til alle for en rigtig fed weekend (ikke mindst til Mike og Mathias). Eneste minus var snorkekoret i gymnastiksalen, fik ikke sovet for meget den nat i hvert fald [:)]
Nåede ikke at blive træt af ruten selvom det vidst blev til 30-40 turer, men pushbike'n blev lidt hård sidst på søndagen!
Mit første DH løb har kun givet lyst til mere. Og glæder mig til at se resultaterne. Har vidst påstået at min placering ikke var vigtigt, men konkurrencegenet begynder alligevel at melde sig!
Emil MP

Postby chubbz » 26 Apr 2010, 18:35

også her skal der lyde en million thumbs up til alle der har bidraget til så fedt et arrangement og spor!
Jeg havde den fedeste weekend og fik virkelig flyttet nogle grænser.
Jeg kan ikke vente med at komme derop igen og rykke Pitch'en rundt!
chubbz

Postby wilbur » 26 Apr 2010, 19:01

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by stålrøv</i>

alt for fedt arrangement... baren er højt sat for resten af DH cuppen :)

stor props til trailbuildere og skov og naturstyrrelsen for at få det vildeste område op at stå, direkte i nordjydernes baghave......

trist at jeg bustede mit knæ lørdag :(

<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Pyha den første linie du skriver der, skrammer mig lidt, som skal stå for næste del af cuppen, som på ingen måde kan leve op til det vi så her i weekenden! Det bliver mere et old school event, på et ikke permanent spor. Men skal lige siges der kommer lidt ting på Silkeborg sporet til weekenden og at sporet er omkring 700meter langt!
wilbur

Postby chubbz » 26 Apr 2010, 20:01

På sin egen måde er Silkeborg sporet da en ligeså fed sektion af DH-cuppen. Bevares, den kan ikke måle sig med det vi prøvede i weekenden med det er der nok ikke meget der kan :-) (siger manden så som er med for første gang, hehe)

Det bliver da fedt at prøve et helt naturligt spor også, hvor den store klinge for alvor kommer i spil.
Jeg glæder mig!!! Det har ihvertfald været sjovt de gange jeg har været derude...
chubbz

Postby wilbur » 26 Apr 2010, 21:28

Vi har været ude og se på sporet i Silkeborg idag..... Der var mudder, våde rødder og masser af natur ;o)

Men der kommer en del byggede udfordringer på sporet, det kan jeg love! Vi var 3 mand på sporet idag og det kom en del frække ideer til hvad der skal ske på sporet... hehehe
wilbur

Postby No joke » 26 Apr 2010, 23:13

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by wilbur</i>

Vi har været ude og se på sporet i Silkeborg idag..... Der var mudder, våde rødder og masser af natur ;o)

Men der kommer en del byggede udfordringer på sporet, det kan jeg love! Vi var 3 mand på sporet idag og det kom en del frække ideer til hvad der skal ske på sporet... hehehe

Glæder mig sgu til at se hvad i har oppe i ærmet[:)] I er jo nærmest udlærte tømmere[;)]
Håber bare jeg har liv nok i benerne til jeres lange spor[:p]
No joke

Postby wilbur » 26 Apr 2010, 23:17

Mike du er da vant til Canada og Frankrig, der er sporene vel længere en vores lidt over 700m... ;o)

Men der går det jo så også konstant nedad og der er ikke 800m pushbike op.... hehehehe
wilbur

Postby stålrøv » 26 Apr 2010, 23:25

@wilbur
glæder mig lige så meget til oldschool DH cup med mudder og pølsehorn i en kasse :)

og et 700 meter langt spor... så ryger der sku nok en rygerlunge [:D]

gi gas
stålrøv

Postby Caine » 27 Apr 2010, 00:44

Sorry at jeg nu sletter billederne før der er gået 4 dage.

Men folk har ikke forstået at man poster credits eller spørger om lov når man bruger en anden persons billeder
Caine

Postby Mathiasfusion » 27 Apr 2010, 02:31

altså jeg vil gerne smide en masse credit her, men jeg er knapt så kyndig i Fjæsbog, så kan du ikke bare copy/paste???

SUPER billeder!!!!
Mathiasfusion

Postby Caine » 27 Apr 2010, 03:00

De ting der var med de folk der ikke skrev hvor billederne kom fra inden de smed dem rundt på nettet er fixet.
Linket kommer op fra i morgen igen.
Caine

Postby 1-timer » 27 Apr 2010, 09:06

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by wilbur</i>

Mike du er da vant til Canada og Frankrig, der er sporene vel længere en vores lidt over 700m... ;o)

Men der går det jo så også konstant nedad og der er ikke 800m pushbike op.... hehehehe

Det er så vigtigt for et spor at have lift lige pludselig. Når mine lår brænder når jeg kun lige er kommet op, er det på ingen måde opløftende med tanke på at man skal nedaf igen, og det bliver lige så hårdt i benern... :S
Men den her bane giver mig lyst til at komme i endnu bedre form, så jeg kan trille lige hurtigt både op og ned. Så forhåbentligt er grundformen bedre når vi kommer til sept.
Hvem der bare havde mønt til en træningstur til Canada i august :P
1-timer

PreviousNext

Return to Billeder & Video